Toimitusehdot

 

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen.

 

Toimitusehdot lyhyesti Aseanic.fi


1. Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. (Ei koskee pakasteet ja vihannekset)

2. Tuotetta, jota löytyy varastosta, on toimitusaika 2–5 arkipäivää. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä.
3. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä:
Aseanicin asiakaspalveluun FIN: info@aseanic.fi puhelimitse FIN: 04002628862 (ma-pe 9-17 ja la -15).
4. Aseanic ei vastaa siitä, jos tilauksen toimitus estyy vaikeutuu tai myöhästyy Vaikutusmahdollisuuksiemme ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonilmiöistä, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Lakkapaa.com -verkkokaupan toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.
5. Tukku osto Aseanic: Tukku-osaston tuotteet ovat joskus ei saattavilla. Tämän vuoksi pidätämme oikeuden perua kauppa, niiden Tukku-osaston tuotteiden osalta, joita emme saldovirheen takia pysty toimittamaan ja palautamme rahasi.

Toimitusajat Aseanic.fi:


1. Toimitusaika verkkokaupassa (heti varastossa): Lähetämme tuotteet 1–2 arkipäivässä, toimitusaika on noin 2–5 työpäivää.
2. Toimitusaika verkkokaupassa (tilattavissa): Lähetämme tuotteet jälkilähetyksenä, toimitusaika on noin 1–4 viikkoa.
3. Pyrimme aina mahdollisimman pikaiseen toimitukseen. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään. Voit kysyä tarkempaa toimitusaikaa asiakaspalvelustamme FIN: info@aseanic.fi


Maksutavat Aseanic.fi
Luottokortit: Visa, Visa Electron, MasterCard, EuroCard ja muut yleisesti verkkokaupoissa käyvät maksukortit.


Toimitustavat Aseanic.fi


1. Nouto valitsemastasi Postista:
Nouda tilaamasi tuotteet omasta Postista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä tai sähköpostilla paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi Postista heti saapumispäivänä klo 16 jälkeen. 
2. Nouto valitsemastasi Postin pakettiautomaatista:
Nouda tilaamasi tuotteet valitsemastasi Postin pakettiautomaatista. Sinulle ilmoitetaan tekstiviestillä paketin saapumisesta ja voit noutaa lähetyksesi automaatista heti. 
3. Postin kotiinkuljetus:
Postin kotiinkuljetus on helppo tapa vastaanottaa lähetys. Pienemmät toimitetaan haluamaasi osoitteeseen. Isommista lähetyksistä Posti sopii kanssasi toimitusajankohdan. Lähetykset toimitetaan suuremmissa kaupungeissa vastaanottajille arkisin klo 21 mennessä ja muilla alueilla klo 14 tai 17 mennessä. Postin lähetyksien kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin.
4. Nouto lähimmästä Matkahuollosta, lähikaupastasi tai R-kioskista:
Tilauksesi toimitetaan osoitettasi lähimpään tai valitsemaasi Matkahuoltoon, Matkahuolto-asiamiespisteeseen tai Matkahuollon Pakettipisteeseen (K-Marketit, R-kioskit, Tokmannit ja monet muut yritykset), joita on 1 200 kautta maan. Lähetyksen kulkua voit seurata lähetystunnuksen perusteella, jonka saat sähköpostiin kun lähetämme paketin. Saat tekstiviestin tai sähköpostin heti, kun tilaus on noudettavissa.
5. Toimitus suoraan kotiovellesi:
Matkahuolto tuo paketin asiakkaan kotiovelle. Jakelu sovitaan asiakkaan kanssa puhelimitse. Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen sekä linkin, jonka kautta voit kätevästi seurata tilauksesi etenemistä.

6. Nouto Aseanic:n myymälästä:
Voit noutaa tavarasi heti Aseanic:n myymälästä. Muistithan tarkistavat, että kyseistä tuotetta on valitsemassasi myymälässä verkkokaupan varastosaldon mukaan.

Palautusoikeus, tuotevaihdot ja palautusohje Aseanic.fi


Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton.
Sama palautusoikeus koskee vioittuneita tuotteita tai mikäli olette saaneet muuten virheellisen toimituksen. Toimituskuluja ei tällöin tarvitse maksaa. 

 

Palautuksesta ja tuotevaihdosta tulee ilmoittaa ennakkoon ja kysy neuvoa palautusvaihtoehdoista ja tavoista:

Sähköpostitse osoitteesta: info@aseanic.fi  
Puhelimitse: FIN: 0400222628262 HONG (ma - pe 7.00–18.00 ja la 9.00–15.00).

 

Palautusohje Aseanic.fi


Verkkokaupasta ostetun tuotteen palautus

1. Verkkokaupasta ostetuilla tuotteita on 14 päivän palautusoikeus

  • Rahat palautetaan käyttämälläsi maksutavalla. 

2. Pakkaa palautettavat tuotteet.

  • Jos olet heittänyt alkuperäisen pakkauksen pois, voit käyttää myös muuta vastaavaa pakkausta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäisessä kunnossa palautuessaan verkkokaupalle.

3. Palauta paketti haluamallasi tavalla.

  • Voit palauttaa paketin samaan pakettiautomaattiin, mistä hait paketin. Sinun tarvitsee vain kirjoittaa paketin päälle palautusosoite, jonka löydät paketin mukana tulleesta palautuslomakkeesta. Postin Helposti-koodilla voit palauttaa paketin mihin tahansa Postin pakettiautomaattiin tai toimipisteeseen. Lue lisää täältä.
  • Vie paketti Postiin ja kerro virkailijalle Asiakaspalautuksen sopimusnumero, jonka löydät paketin mukana tulleesta palautuslomakkeesta. Posti tulostaa osoitekortin, jolla lähetys ohjataan eteenpäin.
  • Voit palauttaa paketin myös Aseanic:n myymälä, mikäli se on sieltä noudettu.


4. Hyvitys tehdään 7 vuorokauden kuluessa, kun verkkokauppa on vastaanottanut myyntikuntoisen tuotepalautuksen.



Reklamaatiot:


Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (1) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: FIN: info@aseanic.fi FIN:0406626282 Hong

Tilauksen peruminen Aseanic.fi


Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa osoitteeseen FIN: info@aseanic.fi FIN: 040066262826 Hong. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Myös Aseanic Trading Oy pidättää oikeuden tilauksen perumiseen ja palauttaa rahat asiakkaan tilille.

Kauppasopimuksen erimielisyydet


Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)

 

Yhteystiedot


Aseanic Trading Oy / Verkkokauppa
Kolmas Linja 3
00530 Helsinki
FIN: 0400662862 Hong
Sähköposti: info@aseanic.fi